Veelgestelde vragen

Noodopvang

Biedt Ludens noodopvang?

Rondleiding

Waarom adviseren wij om je na de inschrijving direct aan te melden voor een rondleiding?

Ik heb een rondleiding aangevraagd maar nog geen reactie ontvangen, wat nu?

Basisscholen

Welke BSO's horen bij welke basisscholen?

Inschrijving

Hoe kan ik mijn inschrijving wijzigen of annuleren?

Ik heb al een kind bij Ludens, heeft mijn 2e kind dan automatisch een plaats?

Ruildagen

Waar regel ik mijn ruildagen?

Wat als ik een ruildagen annuleer?

Keuzedagen

Wat zijn keuzedagen?

Hoelang kan ik mijn keuzedagen inzetten?

Aanbod

Als ik het aanbod van mijn tweede voorkeurslocatie aanneem, kan ik dan op de wachtlijst blijven voor mijn eerste voorkeurslocatie?

Ik heb mijn aanvraag voor opvang gedaan en een bevestiging van mijn aanvraag ontvangen. Wanneer kan ik verwachten dat ik weer iets van Ludens hoor?

Kan ik de startdatum van het contract wijzigen?

Wendagen

Wat zijn wendagen?

Wanneer starten wendagen?

Opvang

Hoe lang van ter voren kan een ouder een kind afwezig melden en worden kosten in rekening gebracht?

Ik wil dagen wijzigen

Als ik mijn kind eerder haal of later naar de opvang breng, betaal ik dan ook minder?

Mijn kind is ziek, hoe kan ik dit doorgeven?

Einde opvang

Wanneer stopt het opvangcontract van mijn kind?

Welke opzegtermijn hanteert Ludens?